- Reaction score
- 10
Ja, ich konnte nicht Nachtruhe ( Yes, I couldn't sleep )
awww Du arme, du kannst nicht schlafen, wegen deutsch denken/üben in deinem Kopf, dann weck deinen Roadrunner und fick ihm...
Ja, ich konnte nicht Nachtruhe ( Yes, I couldn't sleep )
awww Du arme, du kannst nicht schlafen, wegen deutsch denken/üben in deinem Kopf, dann weck deinen Roadrunner und fick ihm...
hahaha.. Ich lache mich halbtot, was Du ihr geschrieben hast. ich stimmte Dir zu, sie könnte sowieso nicht mehr schlafen. Mit dem Sex tut gut, haha!!
bist dich stelzend mich DeafieMonkey-o? ( Are you stalking me )....heh
ich bin nicht stelzend an dich (I am not stalking you) lol
try my best to said from german speak lol
And my German is pretty limited - studied at College, and my Dad's family is German.
wow, which part of Germany, your Dad's family come from?
Wie gehts alle? (How's it going everyone)
stelzend... (snobby/fussy walking)... DeafMonkey walking snobby to you...
Germans use English word "Stalking/Stalker" in German language. I really don't know why they use English word...
Stalking du mich?
Do you stalking me?
Nein, ich stalking dich nicht.
I prefer to use those word like this than use "stalk" in German language...because it's not right word to use it... The German Crimes Act, they do use "Stalking"/"Stalker"...
Folgst du mir? - Do you follow me?
Ich vorfolge dich nicht - I do not follow you.
i am just wondering if this German sign language or proper German language. I am glad someone brought this up so i could learn. But I got to know which German proper language or german sign language.
Thanks but I thought german sign language can be written down like asl so was a bit confused
nachkommen jemand unterrichten Deutsch.
Would love to learn Germany Sign Languages but can't find website for beginners!
Any question? (Noch Fragen?)
Was this your question?...
Liebling said she will teach us Germany sign language in July!...