hayyy i from belguim i am deaf!!

aaaah alles goed ik had niet verwacht dat hier ook nog een belg
ben je doof? waar woon je? hoe heet je? en hoe oud ?
:ty:
bye tot nog eens

Nee, jij bent volgens mij de eerste belg. Ik ben hollander, maar woon in Noorwegen.
Ik ben horend, maar heb een dove dochter...

Groeten,

Cloggy....

Welcome! Pull up a chair and feel free to jump into the fray - most of us don't bite (I do) and most of us are pretty good people - so enjoy your stay and tell us a little bit about yourself next time you pass by. :)

Nee, jij bent volgens mij de eerste belg. Ik ben hollander, maar woon in Noorwegen.
Ik ben horend, maar heb een dove dochter...

Groeten,

Cloggy....

aah zo u dochter is zooo mooi amai ik zie dat je haar veel aandacht geeft amai je ben goeie moeder zie ik is zij geboren in noorwegen of nederland?
ale bye tot nog eens :ty:

Welcome! Pull up a chair and feel free to jump into the fray - most of us don't bite (I do) and most of us are pretty good people - so enjoy your stay and tell us a little bit about yourself next time you pass by. :)

thanks you :ty::ty: :ty:

aah zo u dochter is zooo mooi amai ik zie dat je haar veel aandacht geeft amai je ben goeie moeder zie ik is zij geboren in noorwegen of nederland?
ale bye tot nog eens :ty:
IK ben de goede vader LOL...
Ze is in Noorwegen geboren, net zoals de andere 2 kinderen.
Leuk dat je haar blog bezocht en een "merk" achterliet.

Groeten,
Cloggy

:welcome: to Alldeaf! Have fun browsing and posting! :)

Welkom, en groetjes vanuit de VS!

(Mijn moeder, zij komt vanuit Brugge/Bruges... en ik was in Vlissingen geboren, maar voor meer dan 25 jaar heb ik in de VS gewoont. Jammer genoeg, aangezien u kunt zien, mijn Nederlands (zoals met mijn ASL) is niet zo geweldig.) :)

It is good to "meet" you! Welcome to AllDeaf!

Welkom, en groetjes vanuit de VS!

(Mijn moeder, zij komt vanuit Brugge/Bruges... en ik was in Vlissingen geboren, maar voor meer dan 25 jaar heb ik in de VS gewoont. Jammer genoeg, aangezien u kunt zien, mijn Nederlands (zoals met mijn ASL) is niet zo geweldig.) :)

It is good to "meet" you! Welcome to AllDeaf!

dank je wel
ooh wat leuk om je te horen ik woon in limburg (genk)
je woon in VS dat is nog leuk :) nou en maak niet uit :) ik spreek beetke engels soms versta ik geen engels want wil graag VS wonen moet nog veel engels leren waarom ben je naar amerika wonen? hoe oud ben je? ben je doof?
en hoe heet je?
groetjes van hicham :ty:

Back