hey hey hey new names come forward here

Frisky Feline

Well-Known Member
Reaction score
92
I have notice some of you guys have screenname changed!!! come here and post it here.

share it with us why you are not happy with your former screennames.

discuss away!!!! :fruit:

yeah!! i guess alex got filled up of his private messages from most of us. Thank god he didn't change my screenname after i asked him to change mine last year. somehow I changed my mind that frisky feline has been growing on me. i guess seeing my own screenname makes me think i am actually a fur mama. :shock: ha ha

yeah!! i guess alex got filled up of his private messages from most of us. Thank god he didn't change my screenname after i asked him to change mine last year. somehow I changed my mind that frisky feline has been growing on me. i guess seeing my own screenname makes me think i am actually a fur mama. :shock: ha ha
:laugh2: I like my unique name ;)

:) It is not that different but just wanted to be known as Lissa

I like mine but I hate my real name. I am so sick of my common name. like first, middle and last name, for example. Grrrrrr... :giggle:

The major name change I did not expect was PFH, he will always be known as PFH!! :)

I like mine but I hate my real name. I am so sick of my common name. like first, middle and last name, for example. Grrrrrr... :giggle:

yea i feel you.. did you notice that aders did change their screennames?

Back